Świeży Makijaż na lato - Wild Jungle ...super na imprezę :)

12:28 by
Dziś postanowiłam dodać mój pierwszy makijaż - krok po kroku . Jako że jest to dziewiczy post w tym temacie - musicie wybaczyć mi cienie od aparatu ... szczerze mówiąc nie wiedziałam że będą tak widoczne :)

KOLORYSTYKA TEGO MAKIJAŻU TO : 

ZŁOTO - BŁĘKIT - ZIELEŃ BUTELKOWA - CIEMNO NIEBIESKI (ale nie granat )


Mam nadzieję-  że tak czy owak spodoba się Wam mój make-up ... :)
 Liczę na komentarze z Waszej strony .... będą dla mnie bardzo pomocne .....
a może chcecie coś zobaczyć nowego ????

DO WYKONANIA ZUŻYŁAM :

-całą moc pedzędzelków z sephory i nie tylko
- podkład sally hansen
- podkład w musie loreal
-tusz Rocket
-arabski kohl
-płyn duraline
-bezę pod cienie nyx
-automatyczną kredkę z avonu w kolorze szarym
- puder brązujący isa dora
- kółeczko z korektorami kobo - wolę kryolana ale o tym innym razem
- cienie do powiek inglot freedom system 

Kolory :

- 120 biały
- 130 rozświetlająca brzoskwinia
- 58 zieleń trawiasta
- 117 błękit opalizujący na zieleń
- 115 ciemna zieleń
- 155 złoto
- 65 czarny





Więc przejdzmy do sedna :
Krok po kroku wykonanie make-upu - nie chcę zanudzać aplikacją podkładu - bo yo opiszę w innym poście - dziś najważniejsze są oczy - a więc jak je zrobiłam ??? Troszkę na odwrót - po szkoleniu z Kryolana - jakoś mam inne widzi mi się i zaczynam od jasnych cieni .... ale po kolei ....


Tak wyglądało moje oko przed makijażem / i po makijażu :)



Jako że mam cienie pod oczami - nakładam fioletowy korektor - i delikatnie wklepuję .

 Na całą górną powiekę nakładam baze pod cienie z firmy nyx- w kolorze białym .
Żeby nie rolowała mi cieni -delikatnie opruszam powiekę pudrem - najlepszy byłby transparentny
 - ja musiałam zrobić to zwykłym ,bo gdzieś zapodziałam ryżówkę :(

 Tak wygląda powieka z pudrem :

Ponownie nakładam białą bazę - jest dużo gęstsza - więc delikatnie oklepuję powiekę palcami - absolutnie nie rozcieram ! 

Nad powiekę ruchomą nakładam złoty cień :

Z kolei na całą ruchomą część powieki nakłam cień w kolorze złamanej ciemnej zieleni - będzie służyła jako podkład dla soczystej zieleni i delikatnego błękitu ... 
 

Maluję czarną kreskę automatyczną konturówką - i delikatnie zasypuję ją tym samym cieniem którym malowałam wcześniej - z dodatkiem cienia czarnego

 Na zewnętrzną część powieki ruchomej nakładam cień w kolorze soczystej zieleni

 Z kolei na część wewnętrzną ruchomej powieki aplikuję cień w kolorze błękitu

Niewiem czy uda się wam wypatrzeć subtelene przejścia kolorów - robiłam zdjęcia kilkanaście razy - i zastanawiam się jak to jest z make upami na innych blogach :(   Czy to nasycenie koloru to kwestia zabawy w photoshopie ? Bo u mnie efekt jest mało widoczny - musicie dobrze przypatrzeć się fotce poniżej :(

Na koniec tuszuję górne rzęsy - metodą ,,góry i dołu " czyli od góry i od spodu jak normalnie :) 

Tuszuję dolne rzęsy - i nakładam na pędzelek arabski kohl .
Pędzelek zamaczam w płynie duraline - nie jest to konieczne - kohlu można uzywac na sucho - jednak każde małe osypanie - to jedna wielka plama pod okiem  - dlatego nie poelcam :D 

Dzięki kohlowi uzyskujemy efekt seksownego i głębokiego spojrzenia :


Oto efekty końcowe - z lampą błyskową i bez - nie przerabiałam zdjęć w żadnym programie do obróbki - za co was przepraszam - mam nadzieję że się podoba :) 




zdjęcia z lampą : 




5 komentarzy:

  1. Fantastyczny :) Bardzo przydatna notka dla takich zielonych jak ja :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny efekt końcowy :)
    z przyjemnością obserwuję i liczę na rewanż :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. makijaż prezentuję się super :-) obserwuję od dzisiaj i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. O, widzę, że używasz korektorów kobo, na które poluję :) Zastanawiam się czy skutecznie zakrywają/neutralizują zaczerwienienia.. gdyż czasem chciałabym tylko delikatnie je zatuszować bez użycia podkładu, a tylko cielistego korektora na wierzch.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zasadzie nie używam już. To był mój pierwszy korektor jak widzisz jest strasznie tłusty. Mówi się że Kryolan nie jest na codzień bo jest ciężki i tłusty, jednak ja o 1000x bardziej wolę Kryolana, o trwałości nie wspominając i na wydajności kończąc :)

      Usuń