E-MAKIJAŻ - E-OSZUSTWO !

09:06 by
 Dziś nie będzie recenzji, bo brakuje mi na nią materiału, będzie jednak o e-oszustwie gazety e-makijaż.
Bardzo przykrym i perfidnym wyłudzaniu pieniędzy od ludzi poprzez allegro.

Zapewne jeszcze nie wiecie że w bardzo znanym lubianym magazynie na temat makijażu przechwyciłam pewien błąd. Błąd ten dotyczył makijażu! Zdjęcie było tak bardzo zretuszowane że nikt nie zauważył iż etapy  nie po kolei- a kolory cieni są błędne. Nie lubę takich sytuacji, i nie lubię płacić 15 zł, za coś  w czym widzę paproszki -i to takie !!!

Postanowiłam więc zamówić prenumeratę i dać szansę wykazania się nowej gazecie.
Kupiłam drugi numer pisma i wydał się bardzo ciekawy. Sama gazeta wzbudzała już zaufanie, bo w końcu tyle lat była magazynem internetowym. Dlatego czemu miałam nie zamówić sobie świeżutkich niczym bułeczki magazynów, pachnących jeszcze farbą drukarską???Co prawda zamiast farby poczułam oszustwo!

Zamówiłam prenumeratę w tamtym roku na Allegro. Było to konto firmowe wydawnictwa, zapłaciłam za cały rok. Było to we wrześniu. Mieszkałam w Polsce a najbliższy Empik był w Bielsku Białej - ok 20km od mojej mieściny. Bardzo się ucieszyłam o obiecanych gratisowych próbkach i kosmetykach nie wspominając.
 
Podczas zapłaty poprosiłam o pierwszy archiwalny numer oraz prenumeratę od 3 numeru. Skończyło się tak że to maja tego roku walczyłam z kuzynką która jest prawnikiem o to żeby odzyskać chociaż 1 numer za moje stracone 69zł. Udało się w maju otrzymałam 1 numer archiwalny oraz 1 z nowych i na tym koniec.

Nie mam ochoty opisywać całej korespondencji, bo i tak jej nie przeczytacie. Mniej więcej dzień w dzień pani twierdziła że wyśle a nic z tego nie było. Dzisiaj nie mam już złudzeń, moje pieniądze przepadły.

Podsumowując chciałam zaufać innej gazecie,prawda jest taka że zawsze kupowałam make-up trendy, pierwszy raz zamówiłam e-makijaż. Zostałam o prawie 70zł chudsza, o nerwach nie wspominając. Dziewczyny czasami nie warto....

Okazuje się że nie tylko ja zostałam oszukana !!!

5 komentarzy:

  1. Masakra :/ nie dziwię się, że zdenerwowałaś się całą ta sytuacją, dobrze wiedzieć będę na nich uważala i żadnj prenumeraty u nich nie zrobie

    OdpowiedzUsuń
  2. No i ja też nie mogę się doprosić o wysyłkę. Już mi ręce opadają. Może trzeba ich zgłosić do Inspekcji Handlowej?

    OdpowiedzUsuń
  3. masakra, jak można tak ludzi oszukiwać !

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczyny, to jest oszustka jakich malo. Oszukuje nie tylko klientów,ale tez pracowników. Będzie miała kilka spraw w sadzie o brak wynagrodzenia. Poza tym ona za Wasze pieniądze w najlepsze bawi sie w Warszawie,bo zauważyłam,ze w Gdansku juz nie bywa. Jej profil na fb Cher Vel Natalie. Zreszta juz kiedyś strzeliła sobie fotke do magazynu w makijażu oriflame. Ta osoba jest pozbawiona skrupułów i nie możecie jej odpuścić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety kretaczy i oszustów nie brakuje. Trzeba strasznie uważać.. Szkoda, że Ci spotkało takie przykre doświadczenie i bardzo dobrze, że o tym napisałaś! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń