Tatuże (naklejki) na Powieki - Co zamiast kreski ?

10:33 by
Hello .

Nadrabiam wszystkie zaległości :) Dziś postanowiłam opisać Wam dość popularne w UK naklejki które imitują to, co same możemy namalować na powiece linerem same.

Na sam początek przedstawiam Wam efekt końcowy. Makijaż zrobiony był na szybko w celu sprawdzenia tatuaży.Moja ogólna opinia jest bardzo pozytywna. Jak na pierwszy raz tatuaże wyszły naprawdę przyzwoicie :) Mam nadzieję że zgadzacie się ze mną.


No więc - tatuaże zamówiłam na E-Bay'u - bodaj 1 funt za sztukę.  Zamówiłam kilka wzorów ale najbardziej przypasował mi czarny. Po obcięciu tego co w nim zawadzało prezentuje się nie źle. Jak widać mam bardzo małe oczy, tatuaże niestety wyprodukowane są dla szczęśliwych posiadaczek dużych oczu.



W każdym opakowaniu znajdują się 2 naklejki. Niestety prawdą jest że skóra musi byc dokładnie oczyszczona przed naklejeniem tatuażu - co oznacza że NIE możemy nałożyć pierwsze podkładu i pudrów. Swoją drogą testowałam również ten sposób, efektem był zwinięty czarny kolor oraz nie estetyczne plamy na skórze,

Mój sposób wykonania : Wypakowałam tatuaż i dopasowałam do wielkości oka. Przygotowałam maleńką gąbeczkę ( do podkładu) wraz z wodą. Przykleiłam do powieki, ale na część ruchomą. Oznacza to że nie wykonałam tatuażu zgodnie z instrukcją, gdzie powinien on znajdować się na części nieruchomej. Zwilżałam papier do momentu aż sam obsunął się z oka - mimo tego jak widać końcówka i tak się uszkodziła.

 

Ponieważ stwierdziłam że to nie jest do końca ten efekt którego się spodziewałam dodalam brokatowe kropeczki, a całość musnęłam pigmentem Mac'a. Ruchomą powiekę przyciemniłam czarnym cieniem. Kreski od tatuaży były bardzo ,,wulgarne " . Na dole połączyłam zloty cień wraz z moim ukochanym Arabskim Kohlem.

Proponuje wykonać tatuaż tylko na jednym oku. Ale w zamian może być on dużo większy - co oznacza że nie musicie przycinać boków tak jak zrobiłam to ja ! Każdy z Nas ma inną budowę oka, oraz kształt brwi, a więc każdy z nas naklejki musi dopasować inwidualnie...

 

3 komentarze:

  1. Fajnie to wygląda :-) zaciekawiłam się jednak nigdy nie zamawiałam nic na eBay :-(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie wygląda.
    http://agnesczytaipisze.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekt mocny ale o to chodziło, fajnie. :-)

    OdpowiedzUsuń