Tylko nie róż - bo jestem już stara! A właśniebędzie róż! Metamorfoza przed i Po :)

08:50 by
To mój pierwszy post z serii Before & After. Mam nadzieję że osoba ze zdjęcia nie zabije mnie za to. Oczywiście wie o publikowaniu tej fotki :) W każdym razie mam nadzieję że się spodoba :)

 

Założenie w makijażu było nie łatwe. Osoba ze zdjęcia ,,kocha" się w  świecących cieniach do powiek. Im więcej brokatu tym lepiej. Ale maluje oczy tylko na powiece ruchomej, nie ma w makijażu żadnych cieniowań, więc małe oczy są jeszcze mniejsze. Używa tylko brązowych cieni, i nie chciała słyszeć o żadnym innym kolorze. Ust nie maluje nigdy, więc kiedy zaproponowałam jej róż, spojrzała na mnie jak na skończoną idiotkę. Dlaczego ? Bo ,,na róż jest już za stara"! Zresztą zanim przystąpiłam do malowania od razu padło hasło: ,,TYLKO NIE RÓŻ" - Dlatego jest róż! Od tak - mam do siebie to że lubię robić wszystko trochę inaczej! Mało tego nigdy nie używała różu ani bronzera, przez co i tak już okrągła twarz, wydawała się być jeszcze szersza!

 DO DZIEŁA !


Nie pracuje się łatwo kiedy wiesz że model w ogóle Ci nie ufa, i z góry jest przeświadczony o efekcie końcowym.Postanowiłam i tak zrobić po swojemu, i makijaż wykonać tak- jak mi pasuje :)

Niestety aparat całkowicie zamylił kolory, a włosy E. na zdjęciu mają ciepły rudawy kolor. W realu jest to bardzo jasny szary blond. Wręcz zalatujący na zieleń i błękit. Jak widać modelka ma jasną cerę, ale nie jest aż tak biała jak na zdjęciu ...

 

KOLORY CIENI : INGLOT FREEDOM SYSTEM
373 jasny beż nad ruchomą częścią powieki
490 cała ruchoma powieka
155 środek
65 efekt ,,smokey eye"

POMADKA DO UST : Rimmel 02 ( Rosetto)

Nad tuszem, podkładem i linerem nie będę się skupiać ? 
No chyba ze jesteście zainteresowane to pisać w komentarzach :)


Jak się Wam podoba ? Niestety nie mam profesjonalnego aparatu - a tym bardziej fotografa ... Mimo to mam nadzieję że skromny makijaż i niewielka metamorfoza przypadnie Wam do gustu. 

Czasami spacerując po ulicach Londynu zastanawiam się czy hasło typu :,, jestem za stara" ma swoje korzenie w Polsce?! Tutaj nikt na to nie zwraca uwagi .... a My ( bynajmniej ja ), wciąż mam obawy. Nadal obawiam się wyskoczyć w lecie w turbanie z chusty, czy w Macu kupić ciemny fiolet ,,heroiny" . Do tego drugiego się przekonałam ... ale o tym kiedy indziej :)


1 komentarz: