Koronkowa Maska czyli makijaż na Halloween 2015

14:05 by
Witajcie kochane :)


Oto mój pierwszy post z inspiracją na Halloween 2015. Miałam pokazać Wam trupią czaszkę ale wiem że jest to bardzo często wałkowany temat na wielu blogach. Temat jest dla mnie na tyle oklepany że zostawię go na później.

 


Moją inspiracją oraz propozycją dla Was jest makijaż który wykonacie czarnym linerem do oczu, lub profesjonlanymi farbami do Face Painting'u. Ja osobiście wykonywałam farbami ponieważ po linerze pozostają czarne smugi na skórze.

 

Do makijażu użyłam dwóch kolorów z Kryolana ( Aquacolor) - biały oraz czarny. Pomalowałam nimi również usta. Cena jednej farbki 15 ml to ok 12£ - 15£... czyli nie jest tania :( 


Nie doklejałam również rzęs - ponieważ ostatnio mam problem z oczami. Często mnie pieką i łzawią, więc  pomalowałam je tylko tuszem. Wybór należy do Was.

 

Podobnie jest z nałożeniem brokatu na powieki. Tutaj użyłam palety brokatowych cieni z firmy Clarie's, za 5 kolorów w odcieni bieli i czrnego oraz fioletu będziemy musieć zapłacić ok 5£.
 
 Produkt nie jest moim faworytem osobiście wolę brokaty sypkie,ale znów problem leży w moich oczach .


Pomyślałam również że super będą wyglądać doklejone do maski maleńkie kryształki. Tak naprawdę koronkowa maska daje nam masę możliwości. Dla mniej odważnych, lub dla osób których odcień zębów jest żółty czarny kolor ust można zastąpić każdym innym odcieniem. Podobnie brokat na oczach. Możemy również namalować mniejszą maskę ... możliwości jest nieskończenie wiele :D



 

Dzięki za zainteresowanie. Mam nadzieję że się podobało. A wy kochane jakie macie plany na Halloween w tym roku ? Jakie inspiracje ? A może w ogóle nie obchodzi Was Halloween ? 

 



4 komentarze:

  1. uwielbiam Halloweene, ale wolę bardziej klimaty w stylu wiedźmy;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award, więcej szczegółów znajdziesz u mnie na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog. Bardzo dużo informacji. Blog polecenia .

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale Ci to super wyszło :)
    Ja też lubię HALLOWEEN, i przygotowałam taką kreacje: http://natalistylee-s.blogspot.co.uk/2015/10/haloween-make-up-vampire.html

    OdpowiedzUsuń