Escada Candy Love - Nowa miłość

TBS Masło do ciała z Marihuaną

MASŁO DO CIAŁA Z MARIHUANĄ - HEMP BODY BUTTER 


 Masło do ciała z marihuaną to jedno z najlepiej nawilżających maseł które miałam okazję kupić. Faktycznie ostatnio zamagazynowałam się masłami we wszsytkich dostępnych kolorach z TBS. Teraz przyszedł czas na ich ocenę. 

To masło jest wyjątkow! Dlaczego?! Tak samo dobrze nawilża, jak ,,daje popalić" ze swoim ,,smrodem". Tak ...dla mnie ono niestety nie pachnie- ono wytwarza odór na kilometr! Z tego powodu moja ocena to:



Nie jedna z Was zapyta dlaczego tak nisko oceniłam jego skuteczność.Po pierwsze to masło okropnie śmierdzi. Boshe - ono naprawdę śmierdzi. To sprawia że nie jestem w stanie go używać więc nie pomagają silne zdolności nawilżające. Zapach jest bardzo duszący i nie potrafię zbliżyć go, do niczego. Nie jest to zapach korzenny ani roślinny. Nie ma w nim zapachu marihuany. Określiłabym go jako zapach jako starej gazety, suchej ziemi połączonej z kroplami żołądkowymi oraz innymi cuchnącymi gadżetami z apteczki. Sam kolor jasnoniebieski nie przemawia do mnie. Plus dla Body Shop'a za zmianę z koloru oliwkowego, ale tym samym minus za zmianę jakości. 

Masło wygląda apetycznie, ale na tym się kończy. Mało tego masłko nie jest tak zbite jak jego orzechowi bracia, raczej balansuje na granicy kremu co przekłada się na jego wydajność.


Skład masła jak możecie zobaczyć na zdjęciu jest zadowalający. Faktycznie w maśle znajdziemy olej z nasion konopii i to na 2 miejscu. Wnioskować więc można że cena jest adekwatna do jakości produktu. 

 

Podsumowując dzisiejszy post napiszę : warto zainwestować w produkt po sprawdzeniu linii z Marihuaną w sklepie. Wejdźcie spróbujcie - posmarujcie skórę.. i opuśćcie sklep. Jeśli zapach po 20 minutach nadal jest dla was ok, polecam zakup bo warto. Jeżeli jednak nie możesz przeżyć tego zapachu ( tak jak ja) - wyrzucisz pieniądze w błoto. Masło wydziela smród wjątkowo długo - w przeciwieństwie do maliny czy orzecha brazylijskiego o niebo za długo. 

 


Mam nadzieję że pomogłam. Zapraszam Was również do przeczytania opinii na temat innych masełek z TBS : 

MASŁO FIJAN WATER LOTUS

Komentarze

  1. Ma piękny kolor. Jednak ja bym wolała malinowy produkt:D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz