Escada Candy Love - Nowa miłość

Paco Rabanne – Lady Million … Czy Lady Porażka ??? )



 OPIS PRODUCENTA :

 
Woda perfumowana Lady Million przeznaczona jest dla kobiet odważnych, zdeterminowanych, szalonych ipełnych energii. Zapach Lady Million jest świeży i kwiatowy, a w bazie również drzewny. Wyczuwalnymi nutami są aromaty gorzkiej pomarańczy połączonej z malinami, jaśminem i gardenią, neroli oraz ambry,
z dodatkiem paczuli, która dodaje niezwykle kuszącej słodyczy. To połączenie powoduje, że cała kompozycja nabiera bardziej zmysłowego i subtelnego charakteru.


MOJA OPINIA

Zapowiada się bosko …. 
pełna seksu reklama … Piękna modelka i jeszcze bardziej pociągający model …. 
do tego czysty luksus , przepych i pieniądze ….
 Połączenie koloru czarnego i złota – to intensywny przekaz podprogowy dla naszego mózgu …. 
A na to wszystko składa się wspomnienie zapachu dla mężczyzn ….


I oto pytam ….

JAK MOŻNA TAK ZEPSUĆ ZAPACH DAMSKI PO TRYUMFIE MĘSKIEGO ???

Mój mąż używa Milliona …(opiszę wraz z zdjęciami w kolejnym art) … więc i ja dostałam od niego swój kryształek …. ale kryształkiem go nie nazwę ….Męski Million .. to dla mnie zapach uwodzicielski, seksowny, bardzo mocny i lusksusowy - faktycznie taki jak mówi nam o nim reklama …

Mój Million …tzn wersja dla kobiet jakoś mnie nie zachwyca … dla mnie jest nijaka i nie wyrazista . 
Sama nie wiem czym pachnie …. mam wrażenie że wszystkim . 
Nie ma charakteru – tzn nie jest jak nawet stare Gucci Rush … że kiedy przechodzi ktoś na ulicy 
– Myślisz …aha …Gucci … nie …. pachnie jak proszek do prania, może jak szmatki do kurzy …
a może ja mleczko do mebli… ???
Strasznie szybko się ulotnia … po 1 użyciu czuć go 10 minut, a po kolejnych wcale …. 
Suma sumarum – dodając mnie do mojego męża – czuć tylko jego … a o jakimś połączeniu 
typu HUGO BOSS perfumki XY + XX – zapomnijcie ….
Perfumka jakoś nie pachnie mi millionem …. pachnie jak podróbki za 30 zł i nie jest wiele trwalsza ! 
A w zasadzie gorsza … bo wytrzymuje tyle co mgiełki z avonu za 9,99 !!
W porównaniu do Loli od Jacobsa , czy tam Diora Miss Dior … czy nawet Anny Sui … 
ten zapach to klapa …. ja nie polecam nikomu !!!
  chyba że ktoś kolekcjonuje buteleczki … to wtedy jestem w stanie zaakceptować zakup – bo flakonik jest ciekawy …ale z drugiej strony myślę ,że za tą cenę znajdziecie moje drogie – nie tylko fajną buteleczkę 
ale i fajny zapach – który ucieszy i was – i noski waszych znajomych .
W końcu żyjąc w Naszym kraju – nie kupuje się takich perfum za godzinę pracy – że można je wyrzucić – albo podarować pierwszej lepszej koleżance – tylko jest to zakup przemyślany i obliczony ! Sądzę również że niektórzy będą pracować na niego cały tydzień – dlatego przeztrzegam i myślę że lepiej trzymać się z daleka … żeby nic w perfumerii Nas nie zaintrygowało, bo w domu nas gorzko rozczaruje ….

Komentarze