Escada Candy Love - Nowa miłość

Cień do Powiek Nouba Spicegold - cień sypki Kolor 31

Czy istnieje taki kosmetyk - którego nie ubywa ?
Którego używasz i dosypujesz do innych produktów a on nadal jest ????

Tak !!!

 
 NOUBA SPICE GOLD KOLOR 31


 Używam , używam i wykończyć go nie mogę - choć to jest tak dobry produkt - że na wykończeniu wcale mi nie zależy .....

Ogólnie dosypuję te cienie do oliwek, balsamów i innych produktów - w tym lakierów i błyszczyków .
Mam manię na punkcie tego co się świeci - oczywiście nie jestem królową kiczu :)

Cienie niesamowicie się mienią - pięknie łączą się z innymi kolorami - stosując niewielką ilość na dużym pędzelku można rozświetlać twarz -i poprawiać kontury twarzy ...

Z płynem duraline - powstają idealne kreski -stosując płyn na całych powiekach wraz z cieniem 
- uzyskamy efekt ,,naklejonej złotej folii" na powiekach . 

Na innych cieniach robi się złoty film - np.nakładając kolor niebieski i granatowy - a na wierzchu delikatnie muskając szerokim pędzlem uzyskamy efekt głębi .... 

Nakładając zwykłym pędzlem jak cień - dostaniemy ...  cień ...ale nie taki zwykły !
Mieni się zupełnie inaczej niż tanie cienie . Pięknie rozświetla oko - może być stosowany w makijażach dziennych i wieczorowych .
Na zdjęciu poniżej moja ręka z delikatnie roztartym cieniem .Nie ma żadnej bazy i żadnego płynu . 
Krycie i wydajność tego kosmetyku wciąż mnie zadziwia !!! 


 Popatrzcie na ilość cienia jaki nadal pozostał ... opakowanie jest troszkę kiepskie - ponieważ cienie osypują się po za nie - co można dostrzec na czarnych częściach opakowania ....


Mimo wszystko nie mogę ująć żadnego serduszka ... to kosmetyk który jest taki jakiego się spodziewałam ... być może przerósł moje oczekiwania ....

Komentarze

Prześlij komentarz