Escada Candy Love - Nowa miłość

IsaDora, Bronzing Powder Limited Edition Summer - Puder brązujący kolor 87 golden tan







OPIS PRODUCENTA : 



Prasowany puder w rozmiarze XXL. Puder brązujący IsaDora Bronzing Powder pozostawia na skórze efekt pięknej, słonecznej opalenizny. Zawiera odżywczą witaminę E oraz ochronny filtr SPF 8. Do wygodnej i równomiernej aplikacji pudru najlepiej użyć dużego owalnego pędzla do ciała i twarzy IsaDora Bronzing Body Brush. 

MOIM ZDANIEM : 


To już mój drugi puder tej samej wielkości tej samej firmy, i tego samego koloru .... 
przygoda zaczeła się w liceum - koleżanka z ławki dostała go od mamy z Niemiec .... 
pierwsze podobało mi się opakowanie, ale znajoma zawsze miała ładną opaloną twarz ... 
kupiłam pierwsze opakowanie ... i się zakochałam ! 

Uwielbiam ten puder, ale dużo zależy od dobrego pędzla. buzia nie jest pomarańczowa, mam wrażenie że nie robi efektu maski, skóra oddycha - jednak na pewno nie nadaje się do cery tłustej .... moja jest normalna i przez to że puder nie matuje mocno wygląda bardzo naturalnie ! . 

 

 Ja polecam w 100 % wbrew innym opiniom , które udało mi się znaleźć - byłam zaskoczona ...
Piszą tam że puder to jedna wielka maska ... no cóż - sądzę że z każdego produktu można zrobić maskę :( 


Komentarze

  1. Pierwszy raz go widzę:) Pudełko jak muszelka. Jak będę szukała pudru brązującego, to wezmę w takim razie śmiało!:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz