Escada Candy Love - Nowa miłość

LOreal Playball Sparkler - Recenzja produktu


http://hairpro.pl/data/gfx/pictures/large/6/8/2786_3.jpg 
OPIS PRODUCENTA : 
Nowa gama produktów do profesjonalnej pielęgnacji włosów.
PLAYBALL L’Oreal Professionnel
Wymyślaj, twórz, baw się, mieszaj, rzeźb, utrwalaj. Odkryj nową gamę Play Ball fantazyjnych i odlotowych koktajli, apetycznych produktów do stylizacji, aby uzyskać jeszcze więcej sensacyjnych efektów!

Play Ball służy do stylizacji najbardziej efektownych fryzur. Abyś mógł z łatwością wykreować własny styl, naucz się posługiwać językiem play ball. To prosty kod, za pomocą którego bezbłędnie wybierzesz produkty, które uwolnią Twoją kreatywność.
L'oreal Play Ball Soda Sparkler - połyskujący spray nabłyszczający lekko utrwalający włosy

Migotliwy spray do włosów nadaje pięknego połysku, lekko utrwala włosy, nadaje się do wszystkich rodzajów włosów. Roztaczaj blask i olśniewaj w dzień i w nocy dzięki temu brokatowemu koktajlowi, który dodatkowo lekko utrwali fryzurę.

Spray pozwoli Ci olśniewać i roztaczać blask w dzień i w noc! Wyjątkowo małe rozmiary złocistych, migotliwych drobinek w połączeniu z formułą sprayu stanowią o oryginalności tego błyszczącego koktajlu. Równomierne osiadanie błyszczących drobinek rozświetli fryzurę lekko opalizującym blaskiem! Włosy pozostają sprężyste, a układanie fryzury jest łatwiejsze.

Efekt:
• Połysk: efekt migotliwy
• Utrwalenie fryzury
• Ułożenie
• Lekkość
Stopień utrwalenia 2

Pojemność: 150 ml

 MOIM ZDANIEM :

 

Na samym początku napiszę że jestem totalną nogą w stylizacjach włosów - jedyne co umiem z nimi zrobić to zawinąć na gąbkę w celu utworzenia koka - oraz wyprostować .... 

Wiem że śmiesznie brzmi - ale nie umiem nawet zakręcić włosów na lokówce - którą mam już ze 3 lata w półce ... jakoś nie wychodzi mi to tak jakbym chciała ... 

Co ma wspólnego ten produkt  z tą moją niewiedzą ? ? ? :D 
A no to że wybacza wszelkie błędy podobnie jak BedHead i RacaHolic ...


Mam grzywkę którą czasami chciałabym ułożyć jakoś inaczej . 
I właśnie wtedy sięgam po pomoc , która zbliży mnie do efektu fryzjera .. bez odwiedzin u niego .


 Spuszczam głowę w dół - psikam grzywkę soda sparkler'em i odczekuję chwilkę - po czym podnoszę głowę - moja grzywka ( jest obcięta na bok ) wygląda jak uczesana wiatrem . Wówczas delikatnie ,,rozczepuję " palcami . Efekt ? Potarganej fryzury .. dosłownie jak z kampani Bed Head :D 

Mimo iż producent zapewnia że to tylko 2 stopień utrwalenia - jest naprawdę super . Ja jestem z niego bardzo zadowolona - to kolejny produkt firmy Loreal który mnie nie zawiódł .... !!!

Jedno serducho odejmuję za złoty brokat - oczywiście kocham jak się świeci - ale w tym przypadku brokat jest tak mocny że jeśli psikniemy z małej odległości - mamy złotą plamę na ciemnych włosach .

Komentarze

  1. mam to samo:D Z tym, że moje włosy od razu się prostują. Żadnej fryzjerce się nie udało nawet podkręcić na dłużej i były w szoku o co chodzi z takimi włosami :D Zazwyczaj tylko szampon i koniec. Ale jak będę szukała spraya to na pewno skorzystam z twojej rady:))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz