Escada Candy Love - Nowa miłość

MAKE UP STORE - Artistry Issue 2012 (nr.18 )

  




 O GAZECIE .....ogółem 


M Magazine po raz pierwszy pojawił się w 2005 roku. Na łamach tego  pisma  marka Make Up Store prezentowała najnowsze kolekcje swoich kosmetyków, zapraszając do współpracy znanych wizażystów pokazujących nadchodzące trendy w kosmetyce kolorowej. Make Up Store Magazine błyskawicznie uznane zostało jako jedno z najlepszych pism poruszajacych tematykę  urody i kosmetyki.


Magazyn zawiera ogromną i ilość mistrzowsko wykonanych makijaży połączonych z perfekcyjnymi stylizacjami. Dla wizażystów jest ono nieskończonym źródłem  inspiracji . Każde wydanie obejmuje makijaże , które zadziwiają oryginalnością, kreatywnością  oraz niekonwencjonalnym podejściem do tematyki piękna - dlaczego niekonwencjonalnym ??? 
Ano właśnie ....
Gazeta łamie niemal wszystkie zasady kolorystki. Nie są one wykonane według analiz kolorystycznych .... tak więc .... iście artystyczne podejście ... czyli co komu w duszy gra ...!!!! 

Dlatego też magazyn dla wielu artystów stał się swego rodzaju dyktatorem mody.

Pismo dopracowane jest w najdrobniejszych szczegółach !!! 
Każde wydanie zawiera co najmniej 150 stron, które wypełnione jest poza makijażami 
wywiadami, historiami, lekcjami "jak" oraz kreatywnymi inspiracjami na każdy sezon.


MAGAZYN MAKE UP STORE 
jesień - zima 2012/2013


 

Ilość stron : 196 str 
Cena ( w Szwecji ) : 59 sek - czyli 30 zł .


Moja pierwsza cudowna gazeta - która jest inspiracją dla wizażystów z całego świata . 

Oczywiście nie jest dostępna w Polsce- aczkolwiek słyszałam ze można ją prenumerować w polskich sklepach - zajmujących się wysyłkami ( np. kiosk24 )
Ja osobiście zakupuję w Szwecji - a dokładnie zawsze narzekam szwagrowi ...i on mi je kupuje ..... 
z utęsknieniem czekam na gazetę letnią .... którą ma mi przywieść :D 
Oczywiście również ją opiszę :)

Oto kilka swatchy z gazetki :


Premiera kolekcji BON BON: 

Rude włosy - rude oczy ? rude włosy różowy cień ? A kto na to patrzy ???
Czyż ta kolekcja nie jest piękna ????

 

 









Kolekcja HOLLY FUCK :
  Bardzo kontrowersyjna sesja sióstr zakonnych - lub śwętoszek . Utrzymana w czarnych tonacjach - nie wiele ma wspólnego z modlitwą ... znak chrześcijaństwa w rozwartych czerwonych ustach - kipiących seksem - nie jednego bulwersuje .... dla mnie jednak jest to niesamowita kolekcja z boskimi stylizacjami :D 


 
 


 CLOSE UP BEAUTY :

Typowe różnokolorowe makijaże - mało stylizacji i fryzur - bardzo dużo łamiących zasady makijaży .


CIRCUS COLLECTION :

 Kilkanaście stron - a'la Drag Queen . Ciekawe inspiracje kolorowych makijaży i stylizacji . 





 Reasumując : 

Gazeta w Szwecji kosztuje 59 koron szweckich - na polskie 30 zł . 

Z tego co się orientowałam raz na allegro byla do kupienia za 45 zł  +  koszty wysyłki . 

Najmniej opłaca się zamawiać ze stron prenumerujących ( czyli kiosk24 ), bo tam cena 2 gazet to 120 zł , co daje nam aż 60 zł za sztukę .

Irytuje mnie wiadomość na stronie głównej producenta w Polsce - że gazety są niedostępne ... więc pytam ... po co wogóle było robić taką zakładkę ?



Komentarze

Prześlij komentarz