Kryolan - Anti Shine Powder - Rewelacyjny puder matujący!

08:37 by

OPIS PRODUCENTA :

Anti-Shine Powder jest najlepiej matującym pudrem. Zapobiega on niechcianemu tępemu efektowi i daje miłe uczucie na skórze. Anti-Shine Powder nie posiada koloru i jest szczególnie polecany dla zapewnienia dodatkowego efektu zmatowienia podczas sesji fotograficznych.



MOIM ZDANIEM
Długo zastanawiałam się nad wyborem pudru matującego. Moja skóra jest bardzo sucha,ale przecież nie każda jest taka sama, i bez względu na jej typ nie ma co jej zapychać. Jedyne co wiedziałam, to fakt że puder będzie z Kryolana! Czytałam opinie i bzdury jakie są wypisane na temat tego pudru - są co najmniej śmieszne, i w 1000% świadczą o tym, że są to opinie napisane od tak !!


Oczywiście jest to produkt profesjonalny - jak pisze na samym opakowaniu ! Tylko dla profesjonalistów, więc trzeba niemałej wprawy aby idealnie zaaplikaować kosmetyk! Musimy robić to tak żeby został rozłożony został równomiernie, a efekt był zadowalający i trwały. 

  
Sposobów aplikacji jest kilka, ja przedstawię wam tylko 3 : 

1 sposób :

Czyli ten najbardziej popularny - niewielką ilość pudru ( naprawdę niewielką ) wsypujemy na zakrętkę. Dokładnie nabieramy na pędzel - strzepujemy , i ponownie nabieramy na pędzel. Metoda jaką ja polecam to tzw.kropki. Dotykamy pędzlem: pierwsze nosa, później czoła,brody a na końcu policzków. W ten sposób więcej pudru aplikujemy na miejsca tłustsze. Kolejny krok to dokładne rozprowadzenie pudru, najlepiej kolistymi i szybkimi ruchami . 

2 sposób:

Na zakrętkę nasypujemy puder,po czym zamaczamy w nim pędzel. Nakładamy na twarz grubą warstwę i pozostawiamy na kilka sekund. Czystym pędzlem strzepujemy nadmiar. 
Ja osobiście nie stosuję tej metody, chyba że potrzebuję bardzo zmatowioną twarz do zdjęć, na inne okazje raczej metoda ta okaże się zbędna, bo nikt nie lubi mieć ,,tapety" na twarzy! 

3 sposób :

Podczas aplikacji ciemniejszych, brązujących pudrów, kiedy nie chcemy nałożyć dużo produktu, i marzymy o uniknięciu efektu maski , po nałożeniu podkładu aplikujemy puder anti shine. Dokładnie rozprowadzamy. Nasza twarz jest idealnie wygładzona, i nie będzie ,,wciągała " ciemniejszego pudru w tłustsze miejsca tworząc nie estetyczne plamy. Odczekujemy chwilę i nakładamy nasz puder brązujący. Efekt jest subtelniejszy, i równie trwały .




  
A na koniec napiszę kilka ogólnych plusów mojego pudru :

- puder pozostawia skórę idealnie gładką
- skóra jakby nawilżona od środka
- nie zmienia koloru podkładu i pudru
- idealnie matuje na długie godziny
-idealnie się rozprowadza
-super fiksuje makijaż - z fixerem nie do zdarcia
- niesamowicie wydajny - wystarcza na baaaaardzo dlugo
- niby puder ryżowy - ale tańsze zamienniki to porażka! Zdradziłam tylko raz na rzecz pudru catrise,

 i w życiu nie kupię już innego - kryolan górą !
- fajne, ciężkie i konkretne opakowanie
- ogromna ilość produktu w pudle 

jest cała inna gama plusów - ale i tak nikt nie przeczyta - jak będę pisać i pisać .....




Reasumując : Lepiej zbierać dłużej i kupić jeden porządny produkt , niż mieć kilka do niczego !



8 komentarzy:

  1. Zaciekawiłaś mnie kochana tym pudrem. Jaka jest jego cena i gdzie można kupić?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje za info :) przekonałaś mnie i muszę koniecznie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to mnie zachęciłaś :) od dawna poszukują czegoś naprawdę matującego ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy puder :-) nigdy nie próbowałam tego typu produktów

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam go jeszcze u siebie, ale nigdy nie zwątpiłabym, że jest dobry.
    Na pewno nie w produkty tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi kiedyś kosmetyczka podczas wykonania makijażu użyła ten fixer i byłam pod ogromnym wrażeniem jaki wspaniały dał efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  7. A jaki fixer możesz polecić do tego pudru?

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiście Fixer również z Kryolan'a . Używam od 4 lat - i zawsze kupuję właśnie ten :D

    OdpowiedzUsuń