Escada Candy Love - Nowa miłość

Zmienilam miejsce zamieszkania ...zmienilam zycie ... odswiezylam caly blog :)

Hello Kochane .

Najmocniej przepraszam ze znow nie pisałam. Jak wiecie już prawie od roku mieszkam w UK. Ciagle w ruchu nie miałam czasu zagladac tutaj i opisywac zbyt wiele. Do tego wszystkiego zalozylam nowy blog o mojej firmie w Londynie - i nie mogłam zalogowac się na wlasnie tego bloga.
Problem nadal nie został rozwiązany ( szczerze nie mam pojęcia jak sobie z tym fantem poradzić ), wiec korzystam z Angielskiego komputera. Z góry sorry za brak polskich znakow ( czesc sama się poprawia :) ) .

Mam nadzieje ze do końca tygodnia uda mi się ogarnąć z problemem i obublikuje ciekawy post na temat tego co można znaleźć w sklepach typu wszystko za 1£, oraz moje spostrzeżenia na temat olejowania wlosow :)

Caluski dla Was kochane !

Komentarze