Escada Candy Love - Nowa miłość

Mój pierwszy Post .....

No więc jest nowy blog ….
Może nie jest jeszcze zbyt ładny – ale zrobię wszystko-  żeby Was przyciągał do czytania . 
Jak zapewne przypuszczacie – jestem kosmetyczką i wizażystką – ale skończyłam również szkołę medyczną ! I obecnie pracuję sobie w szpitalu ... nie jest to jednak moje powołanie :D

Cokolwiek by nie napisać …. musicie wiedzieć że kosmetyki to moja pasja, obsesja, hobby i miłość …. Uwielbiam  kupować i testować – wszystkie rodzaje kosmetyków!!!
Szkoła, kursy, szkolenia, makijaże, książki to moje życie .... nie wyobrażam sobie jednego dnia bez przejrzenia jakiejś nowinki kosmetycznej :D
 
Zachęcona pozytywnymi opiniami na temat moich recenzji – postanawiam stworzyć swój własny Blog .Oczywiście nigdy takiego nie miałam – więc wszelkie niedociągnięcia proszę mi wybaczyć ...
Wysoce prawdopodobne że będę Was prosić o pomoc w sprawach technicznych :D
 
No nic ….  po dzisiejszym dyżurze ledwo patrzę na oczy ....
Jak tylko się wyśpię napiszę coś więcej o sobie …a przede wszystkim o swojej skórze i włosach – żeby każdy z Was widział na jakim podłożu recenzuję kosmetyki :) 

Komentarze