Escada Candy Love - Nowa miłość

Bielenda Profesional - Maseczka oczyszczająca błotno-algowa



Super spinająco - piecząca maseczka Bielenda Proffesional

OPIS PRODUCENTA :

Profesjonalna maska polecana do pielęgnacji skóry o obniżonej jędrności, przesuszonej,

szorstkiej lub wymagającej gruntownego oczyszczenia (skóra palacza).

Działanie: - głęboko oczyszcza skórę, absorbuje ok. 95% zanieczyszczeń: nadmiar sebum, toksyny
i szkodliwe jony metali, - obniża nadwrażliwość skóry i przeciwdziała podrażnieniom,
- jako silny antyoksydant neutralizuje wolne rodniki,
- napina, ujędrnia i wygładza skórę (lifting),
- głęboko nawilża, reguluje gospodarkę wodną skóry,
- dostarcza składników odżywczych, makro i mikroelementów, witamin i fitohormonów,
- działa wybitnie odświeżająco i rewitalizująco,
- wizualnie poprawia koloryt i owal twarzy natychmiast po zabiegu.

Składniki aktywne:

błoto z Morza Martwego, mikronizowane algi Laminaria, skrzyp polny, substancjeregulujące wydzielanie sebum.
Stosowanie:Na oczyszczoną skórę twarzy, szyi i dekoltu (wskazany wcześniej peeling),

 

MOIM ZDANIEM :

Bardzo fajna maseczka którą testowałam już kilkanaście razy w szkole - zanim kupiłam do domu .
Daje naprawdę dobre efekty - jednak warunkiem przed zastosowaniem jest wykonanie porządnego peelingu .
Moja cera przyzwyczaiła sie już to tej maseczki - i wogóle nie czuję jej działania - tzn. szczypania, drapania czy pieczenia podczas aplikacji . Oczywiście nie znaczy że nie widzę efektów . Skóra staje się naprawdę delikatniejsza , jędrniejsza , i ma świeży koloryt .
Bardzo ładne efekty widać u mojej siostry - która jest nałogowym palaczem ... :( Ja osobiście unikam nawet towarzystwa osób ,,masowo kopcących " ....

Co do opisu - iż produkt wystarcza na 15 aplikacji ... hmmmm ...to już moje drugie opakowanie maseczki .. i powiem tak ... jeśli się postarasz wystarczy na 15 zabiegów ... natomiast jeśli przyłożysz się do aplikacji , i zaczniesz nakładać niewielką ilość na szyję ... zapomnij o 15 aplikacjach .
Sądzę że wystarcza na 12 aplikacji - nie oszczędzając produktu na klientce .


Wiem że nie wygląda apetycznie - ale naprawdę fajnie pachnie - i daje dobre efekty !


Maseczka zaraz po aplikacji


Po paru sekundach - rozpoczyna się proces zasychania



Cena maseczki to ok 39 zł ( ja płaciłam ok 32 zł )

Wydajność : 15 zabiegów ( ja mam na ok 12 )

Pojemność 175 g

Uwaga - naprawdę dokładnie strzepuj opakowanie - maseczka jest bardzo gęsta i się oddziela - co możesz zobaczyć na moich zdjęciach - jeśli tego nie będziesz robić .. maska będzie jeszcze mniej wydajna - oraz będzie gorzej zasychać :(

Komentarze

  1. Ciekawa ;) Lubię maseczki, ale tańsze :D Choć wiem, że w wielu przypadkach płaci się za jakość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz kochana - jeśli nie aplikujesz na klientkach jesteś w stanie zaoszczędzić troszkę materiału :D A przy cenie 32 zł - 10 zabiegów - to 3,20 za zabieg - a efekt jest super !

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam, ale takie błotne uwielbiam:) Zachęca mnie !

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz