Escada Candy Love - Nowa miłość

Make Up Trendy - Numer Lato (2) 2013 nr: 9 recenzja

Jestem wielbicielką tej gazety - oczywiście nie jest to to samo co mój Szwedzki ulubieniec ...ale jak to mówią : ,,Lepszy rydz niż nic ... " :)

Przedstawiam Wam recenzję gazetki na lato 2013 - kupiona w tym tygodniu w Empiku !


Okładka z Natalią Siwiec mnie irytuje - nie przepadam za nią .... może dlatego że jej zazroszczę urody :)
No i przede wszystkim spodziewałam się soczystych letnik kolorów - a nie szarości i bieli - jak numer na zimę albo jesień :( 


Gazeta - a raczej tyn numer zawalony jest ślubnymi makijażami - dla mnie jest ich zbyt dużo ! 


Podobają mi się krótkie wstawki z kryolana - uwielbiam ta firmę - i lubię inspirować się ich makijażami !!! 


Są też makijaże hinduskie - do wyboru do koloru ....


Kreski w intensywnych kolorach ... czy będą hitem tego roku ????


I znów ślubne makijaże - ale tym akurat jestem zauroczona - naprawdę swieży makijaż - w połączeniu z piękną modelką .... rewelacja !


Kolorowa tęcza inaczej - czyli kilka kolorów na powiece ...


Czy sadzicie że czerwone cienie są tandetne ??? Bo ja już nie !!!


I znów śluby i śluby .... 


Ogólne podsumowanie :

Dla osób kochających makijaże - i pracujących z nimi na codzień - warto zainwestować 15 zł ..... w przypadku osób nie zajmujących sie makijażem - warto zakup przemyśleć . W gazecie jest pełno reklam - kosmetyków których nie nabędziemy w drogerii ....

Komentarze