Escada Candy Love - Nowa miłość

Makijaże Arabskie - Przed i po - część 1

Już od pewnego czasu jestem zakochana w krajach arabskich , arabskiej literaturze , w arabskich strojach i makijażach oraz kulturze ...

Nie mam tu na myśli : ,, kocham burkę i hijab " tylko kolorowość i kunszt orientu ..... :)

Dziś postaram się zaprezentować kilka makijaży - które są dla mnie mistrzostwem w wykonaniu - i przede wszystkim sprawiają że nawet szara myszka wygląda cudownie ! Czyli będzie to post - który będę regularnie uzupełniać o makijaże

Po i przed makijażem :




 


.

 .

 .


 .


 .


 .


 .


 .

14. NIE DO UWIERZENIA !!!!

 

Before & after airbrush makeup.

 Before & after airbrush makeup.

 .
 .

 .

A teraz dla małej rozrywki dodam parę fotek gwiazd filmów bollywood ... niestety często makijaże rodem z bollywood wyskakują jako arabskie ... tak czy owak dominują tu mocno podkreslone oczy więc do dzieła ....Zapewne nie jedna z Was miała kompleksy na ich punkcie .... ale czy słusznie ? 

 .

 .

 .

Rani+Mukherjee+Without+Makeup+BollywoodGo.

 Sushmita+Sen++Without+Makeup+BollywoodGo.

 Deepika+Padukone+Without+Makeup+BollywoodGo.


1.jpg3.jpg
5.jpg7.jpg
9.jpg11.jpg
1.jpg3.jpg
5.jpg7.jpg
9.jpg11.jpg

Komentarze

  1. Niektóre są obłędne;) Pokaż kiedyś krok po kroku, jak taki wykonać, z wersją dla całkiem zielonych - czyli najprościej jak się da :D:D

    OdpowiedzUsuń
  2. MAKIJAZE ARABSKIE sa faktycznie nie lada dziełem sztuki - uwielbiam je i sa dla mnie inspiracja :)
    co do Twojego pytania, to białe to cien matowy MARIZA :)

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda, że arabskie kobiety lubią czasem przesadzać ;) mi najbliższe są raczej te indyjskie makijaże - uwielbiam je, chociaż sama nie umiem się tak zmalować :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz