Escada Candy Love - Nowa miłość

Mój urodowy profil

 Twarz:

  • cera mieszana,przetłuszczająca się w strefie T , pozostała część bardzo sucha .
  • skłonność do rozszerzonych porów i zaskórników na nosie i brodzie
  • przesuszone policzki 
  • brak połysku
Oczy:
  • brązowe
  • cienie pod oczami
  • bardzo krótkie rzęsy
Ciało:
  • skóra sucha
Włosy:
  • moje - ciemnobrązowe , teraz : jasny złocisty brąz
  • długość do łopatek
  • gęste
  • końcówki przesuszone i rozdwojone - przy skórze szybko się przetłuszczają
  • podatne na wilgoć 
Dłonie:
  • skłonności do przesuszania się
  • paznokcie łamią się i mają skłonność do rozdwajania - niemożliwym jest zapuszczenie ich :(
Ulubiony zapach:
  • wszystko co słodkie , wszystko co ma piżmo ... ale orzeźwiające również lubię

Komentarze

  1. Ślepnę pomału.. Przeczytałaa urodzinowy profil i już chciałam życzenia składać haha:D Szczęśliwaś że masz gęste włosy ^^ A z tym kalendarzem Pawlikowskiej, to średnio faktycznie bo kupiłam mamie jako prezent. Sobie kupiłam Wojciechowskiej i.. rozczarowałam się totalnie:( Jest gorszy od Pawlikowskiej 100razy. Ciężki, do torebki się nie włoży, chyba z 5 kg waży. Co prawda ma trochę więcej miejsca na pisania w pojedyncze dni, ale ja zawsze robiłam z tyłu notatki. A w tym kalendarzu są 4 strony.. Jest czerwiec, nie mam już miejsca na pisanie, nie mówiąc, że nie było miejsca na adresy i telefony gdzie w zwykłym zawsze jest. Także tego nie polecam jeszcze bardziej, gdybyś chciała kupić w przyszłości :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz