Escada Candy Love - Nowa miłość

Chloe Love - co za zapach ! Cudowny i seksowny !

Bo są takie perfumy , które pokochasz od pierwszego wejrzenia !
Idealne dla kobiet które szukają wyrafinowanego piękna i kochają rzeczy eleganckie i seksowne .

 

OPIS PRODUCENTA : 

Chloe Love to doskonała, pudrowa kompozycja, lekka i zmysłowa, z kwiatowymi nutami połączonymi z piżmem. To zapach jedyny w swoim rodzaju -  esencja emocji, zmysłowości, elegancji i luksusu z najwyższej półki...

Nuty zaachowe:


nuta sera: kwiat pomarańczy, różowy pieprz
nuta serca: irys, bez, hiacynt, heliotrop
nuta bazy: piżmo, puder ryżowy


 



MOIM ZDANIEM : 

Może zacznę od tego że troszkę śmieszne wydają się być negatywne opinie na temat intensywności tego zapachu - w końcu to jego atut, a skoro kogoś mulą mdłe i ostre zapachy ... po co kupować ? 
Po co negatywnie komentować - po co w ogóle tym zapachem się interesować ????? 


 

 Moja opinia jest następująca ....

Będąc w Paryżu w listopadzie , zakochałam się w tym zapachu !!! 

Ściśle kojarzy się z przepychem, luksusem i magią tego miasta ! Jest bardzo ciężki - fakt nie nadaje się na codzień, a jeśli już wymaga oprawy . Nie ubierzemy go do jeansów i adidasów , bo będziemy wyglądać co najmniej śmiesznie ! 


Z drugiej znów strony, i po dłuższym namyśle - ten zapach jest wręcz idealny na romantyczne noce np. w Maroku czy innych arabskich krajach ! Złoto, piach,upały , poczucie luksusu , drinki , świecący księżyc , uczucie wolności i radości , przepych , magia mnóstwa zapachów, przystojni  faceci ... Ty i Twój zapach .



Dla mnie ten zapach to rewelacja...często pachnie inaczej. 
Mam na myśli że znam już ten zapach bardzo dobrze , a nieraz potrafi mnie zaskoczyć !!!! 
Często zastanawiam się czym mogłam ,,psiknąć" apaszkę że tak ładnie pachnie , czasami mąż mówi ...aha znów nowa perfuma ,  a ja mówię że to Chloe ..... 

Kolejny wielki plus to wydajność !  Mam 50 ml i nieodparte wrażenie że się przeterminuje . 
Wystarczy jedno naciśnięcie z prawej strony i z lewej głowy - a już zapach pulsuje na cały dzień . 

Podsumowując : nie polecam większej pojemności niż 50 ml , chyba że pracujesz w banku lub codziennie musisz chodzić ubrana naprawdę elegancko . Po za tym dla mnie ten zapach to jeden z kanonów , takich jak Angel T.M. , czy Dolce Vita Diora .... 





Komentarze

  1. Za samo opakowanie dostaje duże plusy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz ... mnie opakowanie wydaje się być skromne :D

      Usuń
  2. ooo tyle serduszek :D i to opakowanie <3 Jak pokończą mi się moje, to na pewno sobie kupię :))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz