Olimp Labs Beta Solar - odkryłam sekret złotej opalenizny !

14:11 by



Choć nie nęcą - więc i nie kręcą nas upały , temat tabletek i suplementów wspomagających procesy opalania odłożyliśmy na ,,później " . W końcu mamy 1 lipca , a większość z nas siedzi pod kocem , zapakowana w ciepłe bluzy z kapciami na nogach :( Niczym nie przypomina to lata, jakie oglądamy na obrazach typowych wakacji i rajskiej pogody, o plażach nie wspominając .
Nie dołujmy się ! Nadejdą jeszcze gorące dni , a wtedy będziemy przygotowane! Musimy wiedzieć w co warto zainwestować , by cieszyć się piękną opalenizną na dłużej !


OPIS PRODUCENTA : 
Beta-SOLAR® - to suplement diety stanowiący kompozycję aktywnych składników, zestawionych w trzy formuły. Pro Tan Blend zawiera w swoim składzie m. in. miedź, która pomaga w utrzymaniu prawidłowej pigmentacji skóry. Antiox-protect skin Blend to mieszanina naturalnych antyoksydantów: witaminy E, selenu i manganu, a także ekstraktu zielonej herbaty, które przyczyniają się do wzmocnienia ochrony organizmu przed stresem oksydacyjnym. Witamina C i cynk, będące składnikami Beauty skin Blend pomagają utrzymać dobrą kondycję skóry.


Zawarte w beta-SOLAR składniki aktywne mogą pomagać:
- w przyspieszeniu procesu opalania,
- w podtrzymaniu już uzyskanego kolorytu skóry,
- w naturalnej ochronie skóry przed szkodliwym promieniowaniem UV,
- w neutralizacji niekorzystnego działania wolnych rodników na skórę,
- intensywnie nawilżać skórę.

Główne składniki aktywne : 
Informacja żywieniowa 1 kapsułka
Beta-karoten 15 mg
Astaksantyna (10%) 20 mg
Likopen 1 mg
Luteina 2 mg
L-tyrozyna 100 mg
Ekstrakt zielonej herbaty
(98% polifenoli, 80% katechin, 55% EGCG)
50 mg
Opatentowany kompleks witaminy C
i bioflawonoidów cytrusowych PureWay-C
66,7 mg
w tym: witamina C 60 mg (100%*)
Witamina E 10 mg (100%*)
Chelat aminokwasowy selenu Albion 2,5 mg
w tym: selen 0,025 mg
Chelat aminokwasowy cynku Albion 75 mg
w tym: cynk 15 mg (100%*)
Chelat aminokwasowy manganu Albion 6,25 mg
w tym: mangan 1 mg
Chelat aminokwasowy miedzi Albion 10 mg
w tym: miedź 1 mg
L-cystyna 10 mg
Kwas hialuronowy 1 mg

Inne składniki aktywne  :
beta - karoten,L-tyrozyna,witaminy (kwas L-askorbinowy - wit. C PureWay-C, octan dl-α-tokoferylu - wit. E),składniki mineralne (chelat aminokwasowy cynku Albion, chelat aminokwasowy miedzi Albion, chelataminokwasowy manganu Albion, chelat aminokwasowy selenu Albion),ekstrakt zielonej herbaty,astaksantyna,likopen,luteina,L-cystyna,hialuronian sodu,bioflawonoidy cytrusowe


MOIM ZDANIEM : 

Ciągle słyszymy że opalenizna jest niezdrowa - ale jak żyć z kolorem modnym w Halloween w lecie? Przecież trupia biel wygląda fatalnie w połączeniu ze soczystymi ubraniami! Chyba więc każdy z  Nas, ma ochotę na naturalne syntezowane witaminy D, mimo że w prezencie dostaniemy troszkę wolnych rodników ....W końcu nie ma nic za darmo, a brzydka pogoda wcale nas przed nimi nie ratuje! Czy slońce jest nie zdrowe? Nie - ale używajmy go z głową! Wspomagajmy się czymś co nam pomoże czerpać tylko z dobrych stron oplania .... a na dodatek będziemy robić to szybciej :)
 

Kiedyś, kiedy miałam tylko dla siebie 2 miesiące wakacji - czystego wczasowania i nic nie robienia, dochodziłam do momentu że słońce przestawało mnie opalać. Nie wyglądałam jak murzynka,ale miałam wrażenie że leżenie na słońcu to strata czasu ,że jestem już tak ,,ciemna" że więcej się nie da. Moja skóra choć nie jest jasna - nie była też brązowa! Mogłam zapomnieć o opaleniźnie o jakiej marzy każdy kto wraca z egzotycznych wakacji. Teraz żartuję że ,,moja melanina się zacina", i ma gdzieś całe słońce.

W tamtym roku raziłam czekoladą ... nie, niebyła to tania opalenizna w odcieniach pomarańczu .... gdzie każdy potrafi odkryć :,,marchewka + solarium! To było to coś więcej! Czy leżałam na słońcu? Raczej nie, przy 12 godzinnych dyżurach w  szpitalu ciężko jest uchwycić promyk słońca.
Jak więc to zrobiłam ?

POŁĄCZENIE:

 BETA SOLAR OD OLIMP LABS  + CARRIBEAN BREZZE  KLIKNIJ TUTAJ - LINK

I oto moja skóra zrobiła się brązowa ... czekoladowa i tropikalna jak nigdy dotąd . W zimie nie wróciła do swojego koloru - jakby pociemniała mi karnacja . Skóra nie schodziła , i szybciej się opalała .
Taka opalenizna była cudowna , nieważne że ktoś powie iż jest nie modna- ja naprawdę o tym wiem !
Niemodny jest odcień pomarańczy który postarza skórę , skóra staje się sucha , i to jest problem .
Brązu iście Australijskiego - pozazdrości każdy - uwierzcie mi !

Wkrótce opiszę jeszcze jeden suplement diety który nie dawał nic ! Ale nie o tym teraz !

Tabletki od olimp labs , mają  super skład - naprawdę wiesz za co płacisz . Naprawdę  widać efekt !
Jesli przeczytacie post , do którego link podałam wyżej - dowiecie się o karnacji mojego TŻ :)
On ma naprawdę jasną karnację - zawsze po delikatnym słońcu skóra schodziła mu płatami .
Kiedy podzieliłam się z nim tabletkami - spiekł się na raka po kilku dniach stosowania ... i wiecie co ???
Skóra mu nie zeszła - troszkę się wysuszyła ,więc zaatakowałam go maścią z wit.A i E ...
To był koniec problemów .


Chciałam odjąć jedno serducho za cenę - znów troszkę wygórowaną jak na Polskie realia . I znów nie mogłam tego zrobić ! Co tanie często okazuje się być drogie . Tutaj skład jest naprawdę rozbudowany ,
a i zawartości tego składu są niemałe !

5 komentarzy:

  1. Ja niestety zawsze żle reaguje na takie suplementy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie powinnaś - nie ma tam nic nienaturalnego, co mogło by Ci zaszkodzić :)

      Usuń
  2. Ja tam wole naturalne słońce ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również , musisz jednak wiedzieć że to działa na zasadzie : tabletka ze słońcem :)

      Usuń
  3. A ja polecam beta karoten w tabletkach! Opalenizna jest mocniejsza i zdrowsza - nawet jako facet to zauważyłem :)

    OdpowiedzUsuń