Escada Candy Love - Nowa miłość

Ziaja, Bio Olejki, Krem na dzień i na noc do skóry suchej z olejkiem arganowym

Hello Kochane :) 

Witam po dłuższej przerwie. Bardzo Was przepraszam za zaległości . Niestety od ponad 2 miesięcy jestem chora. Do tego dochodzi praca po 12 godzin dziennie,a teraz kolejny kierunek szkoły :) 
Postaram się wszytko nadrobić . 

Na początku napiszę Wam o kremie który mam już ponad pół roku. 
Jako że olej arganowy jest ostatnio bardzo modny, myślę że artykuł choć troszkę Was zainteresuje :) 

 

OPIS PRODUCENTA: 

Łagodząco - ochronny krem z naturalnym olejkiem arganowym. Wspomaga procesy ochronne skóry. Poprawia gładkość i elastyczność naskórka. Zmniejsza zmarszczki oraz zapobiega ich powstawaniu. Koi podrażnienia.

Cena - ok: 7-8 zł 

MOIM ZDANIEM : 







No więc sama nie wiem jak zacząć :) Może od samego początku ... 

Po szkole pojechałam do galerii w której znajduje się firmowy sklep Ziaji. Pani w białym fartuchu, mimowolnie zadziałała na mnie tzw.syndromem fartucha :D Ze sklepu wyszłam z całą reklamówką nowości kosmetycznych. Kupiłam nie tylko krem arganowy ale i balsam z tej samej serii .....( KLIK ) . 

Będąc w domu i trzymając w ręce krem, zastanawiałam się dlaczego jestem taka głupia ... 
Generalizując skład : 

Na pierwszym miejscu - oczywiście woda ! 
Na drugim : ciekła parafina ( a jakby inaczej - 5 litrów ciekłej parafiny 30 zł !!! ) 
Na trzecim : Hexyl Laurate - Substancja zmiękczająca, rozpuszczalnik regulujący lepkość kremu 
Na czwartym gliceryna
Na piątym sama chemia 

Dopiero na 12 miejscu w składzie OLEJ ARGANOWY ! 

Ile więc jest olejku arganowego w tym kremie ? 
Znikoma ilość!!!

Sądzę że skóra nawet nie poczuje działania tego oleju! Dla osób nie wtajemniczonych:
obowiązkiem producenta jest pisanie składu w kolejności zawartości składników w kosmetyku, czyli w tym przypadku płacimy za wodę, cieką parafinę i opakowanie ! 


Żeby nie zanudzać Was moim wykładem, napiszę szybciutko plusy i minusy tego kosmetyku :

Plusy :

- cena ( na ogół , choć patrząc na skład krem jest naprawdę drogi )
- konsystencja śmietany
- bardzo przyjemny delikatny zapach ( ale nie arganowy )

Minusy :

- zawiera duuuuuużo parafiny i innych ,,perełek " w składzie
- jest dość tłusty i bardzo długo się wchłania
- wcale nie nawilża!!! mam bardzo suchą cerę ichodzę spać z maseczką z tego kremu .
Niestety nie widzę efektów ... owszem rano skóra jest ładniejsza i delikatniejsza,ale wieczorem i tak bardzo się spina i ciągnie. Po takiej dużej dawce kremu nie ma prawa !
- ma bardzo duże właściwości zapychające. Dla osób z rozszerzonymi ujściami gruczołów lojowych bądź krostami absolutnie się nie nadaje !!!


 Podsumujmy : 

Jeśli nie masz tego kremu w domu - NIE KUPUJ !!!! 

Jeśli już go masz... to : 

1) Jak nie masz żadnych problemów z cerą, ten krem może być dla Ciebie. Jednak radzę przemyśleć czy aplikując dawkę takiego składu, nasza cera nadal zachowa piękny wygląd ? 

2)  Możesz zużyć go w zimie na stoku ( choć nie ma on żadnych filtrów UV, a ilości środków natłuszczająco-łagodzących typu Pantenol - jest jeszcze bardziej znikoma niż olejku arganowego ).
Więc jest to rozwiązanie dla Waszej rozwagi - czy ryzykować dla 8 zł ? 

3) Smarowanie pięt - jednak bez większych sukcesów w pielęgnacji . Gwarantuję jednak bezpłatne pieczątki

 

 




Komentarze

  1. Dobrze że takie kremu możemy pózniej wykorzystać do innych celów:)

    OdpowiedzUsuń
  2. a już myślałam, że jest taki fajny;/

    OdpowiedzUsuń
  3. także niestety się zawiodłam na tym produkcie. ale szampony z ziaji sa juz super:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz