Escada Candy Love - Nowa miłość

Wracam po długiej przerwie ...

Witajcie, Kochani. Bardzo mi miło powitać was na moim blogu po tak dugiej przerwie. 

Nie jestem w stanie przeczytać wszystkich moich postów, więc napiszę ponownie parę słów o sobie. 

Kim Jestem ?

Jak już zapewne wiecie nazywam sie Izabela I jestem z Poski. Urodziłam się w Oswięcimiu ( Auschwitz), czyli nie zaprzeczalnie wyjątkowtkowym I przerażajacym wielu ludzi miescie. Wyjechałam do Wielkiej Brytani 6 lat temu.

Jestem zwyczajną babką po 30, tak zwyczajną że zastanawiałam się czy wogóle zakładać tego bloga. Mam świetnegoi męża I 2 zabojczo urocze koty :) One zmieniają mój świat na lepsze.

Jestem też maniaczką kosmetyków, I słynę wśród znajomych z mówienia prawdy, często zbyt szybko,zbyt otwarcie I stanowczo zbyt dostadnie. Staram sie czymać wyznaczonych celów, dążyć do perfekjcji I spełnienia marzeń. Wierzę w karmę I dobrych ludzi.

Z wykształcenia jestem Kosmetologiem, ale pierwsze ukończyłam szkołę medyczną po czym nie przepracowałam nawet roku w szpitalu. Od razu wiedziałam, że to nie to, tak samo jak wiedziałam że nie zostanę w Polsce. Proszę nie zrozumcie mnie źle. Polska to piękny I magiczny kraj, To mój dom, miejsce gdzie się urodziłam I gdzie mam całą rodzinę. Czegoś małego brakuje tu do szczęscia, I chociaż mówi się że pieniądze szczęścia nie dają, to bez nich najlepiej też nie jest.

 

Gdzie mieszkam ?

Tutaj nie będę oryginalne . Od 6 lat mieszkam w UK

Tęsknię czasami za Polską, za widokiem z okna na góry, za weekendami spędzonymi nad jeziorem, za rodziną i znajomymi. Za Polskimi kosmetykami, I Polskimi magazynami naładowanymi od pierwszej do ostaniej strony rekalmami coraz to nowszych kosmetyków. Tesknię za byciem u siebie, ale im bardziej tęsknię i myślę tym bardziej nie wiem gdzie jest mój dom, i miejsce na ziemi.



Dlaczego Blog I ta tematyka ?

Dobre pytanie ktore zadaję sama sobie.

Wiem, że są tysiące jak nie miliony blogów o podobnej tematyce, ale na nich zazwyczaj znajdują się nazbyt pozytywne opinie. To sprawia że wielu z nich nie wierzę. Dlaczego pomimio że kocham ksometyki jestem czasem zawiedziona zakupem, a inne dziewczyny są tkie szczęsliowe ?

Tego nie wiem, I nie odpowiem na to pytanie. Moze dzieje się to za sprawą niwiedzy, może sponsorów, moze wlasnie dlatego ze kazdy z nas jest inny ?

Tak czy owak nie znalazłam też nigdzie wyczerpujących informacji o moich ukochanych Escada'ch które co roku zawzięcie kolekcjonuję, ani listy najbardziej seksownych perfum dla kobiet i mężczyzn. Nioe znalazlam wielu prostych I ciekawych przepisów na ciekawe maseczki, czy proste zabiegi ksometyczne. Widze ogromy trend na ,,ecobeauty”ale z drugiej strony wlasnie to eco tak bardzo mnie uczuliło I sprawiło że włosy wychodzilły garściami .

Chciałabym znaleźć balans, stworzyć listy produktów na które warto wydawac swoje ciezko zarobione pieniądze, dlatego ten Blog to moje osobiste opinie i recenzje. Wszystkie kosmetyki kupiłam za własne pieniądze, nie są sponsorowane I nie mam na celu ich reklamować. Obiecuje zw gdy cokolwiek kiedykolwiek się zmieni na pewno dam wam znać, a moja opinia I tak pozostanie szczera.

Dlacazego warto czytać mój Blog ?

Myslę że sworze miejsce w którym uczciwie dowiesz się wszystkiego, czego nie chcą pwoiedzieć inni :) Podziele sie wiedza z zakresu kosmetologii , oraz medycyny...


Komentarze